I am not looking back
I won`t glance behind
I`ve got nothing but a future in my mind
you are in my mind
you are in my mind
I never wanted anything but you time
loose you pride
let us live inside each other`s eyes,so beautiful
so beautiful
I am looking out,the sky`s wide
I am looking out,you are not here
and I not fine
I am holding on,she holdng out sometimes
you are in my mind
you are in my mind
you are in my mind
let us live inside each other`s eyes,so beautiful
so beautiful

我不在回頭
我不在走回頭路
我有自己的未來要走
你在我腦海中
你一直在我腦海中
我只想占有你一點時間
請拋開一切
我希望我們能活在對方心中 太美麗
太美麗了
天空是多麼的遼闊
我在尋找
可是卻找不到你
而我不知所措
我想拉住而你卻一直逃避
你在我腦海中
你在我腦海中
你一直在我腦海中

arrow
arrow
    全站熱搜

    詹姆屎胖的 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()